23 Temmuz 2010

Uludağ Gazoz

Bugün "gittiğini sandığımdan" beri ilk kez iletişim kurduk , "mutsuzum" demişsin..
Kendini bu kadar mutsuz etmek için uğraşırken , şiakyet mi ediyorsun yoksa halinden memnun musun çözemedim.

O yüzden de hala cevap veremedim.

Dün hayatımda belki de ilk defa "rezil" sarhoşluk yaşadım. Her zaman bahane üretmeye çalışırız ya , benimki de hazırdı , sen..

Taksiciye "ağğbi dertliyim yoksa hayatta olmazdım böyle , hıck" nidalarıyla dert yanarken , ne kadar haklıydım bilmiyorum. Haklı olduğum bi nokta , dertli olduğum. Dert bende ama derman sende mi? onu bilmiyorum işte.

Bi de dünkü felaketten sonra bugün yataktan çıkamayışımla geçen sürede , artık burayı sana okutmanın vakti geldiğini düşündüm. Ama biraz daha vakit gerekiyor sanki.

En azından burada okuyacak biraz daha bişeyler biriksin di mi ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder