23 Temmuz 2010

Hoff

Hafif heyecan var , hayvan gibi de yorgunum.. 5e kadar dışarlarda koştur , ardından telefon çalsın ve ara ; "çok özledim" de.

Plan program yapıldı hemen , ama gel görki benim daha bi sürü işim var. Nasıl yetişicem onu da bilmiyorum. Patrona da ayıp oldu zaten , işleri de halledemedim. Zaten bu aralar pek bişey halledebildiğim söylenemez :/

Neyse , 1-2 saat sonra tekrar görüşücez. Ben yine sana salak salak bakıp , normalde kurmamam gereken cümleler kurucam. Aslında söylemek isteyip söyliyemediklerim olucak o cümleler. Yine sen çok güzel olucaksın , çok güzel durucaksın.. Sadece o manzara için zaten bütün yorgunluğumu hiçe sayıp "koşa koşa" gelicem ya zaten yanına..

En azından şuna eminim ki , sana hissettiğim şey her ne ise , tamamen temiz ve gerçek. Yanlış veya doğru olabilir , gerekli/gereksiz olabilir.. Bi sürü sıfatını tartışabiliriz belki , ama "olmayan" bişeyi hissetmiyorum , orası kesin..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder