19 Temmuz 2010

Görücek mi?

Naber fatma?

Blogu okuyanlar hemen sorular "okudu mu?" "buradan haberi var mı?" diye.. Yok diyorum..
Haberin yok.. Zaten şu 2 postta yazdığım çoğu şeyi sen de biliyordun.

Peki neden yazıyorum bunları? İleri de olur da pişman olursam ; içimde kalmasınlar diye..

Bazen düşünüyorum sana burayı gösterip "bak ben senin hakkında bunları bunları düşünüyorum" demeyi.. Ama e salak adam diyeceksin , neden yüzüme söyliyemedin , neden "gitme" derken bunları söylemedin diye..

Diyorum ya , ne yapmadıysam sana olan saygımdan yapmadım diye. Bu da ondan sebep.. Gitme desem ve kalsan , ne verebilecektim sana? Salak Salak karşına geçip aval bakışlarımı mı? 3 santim yanımda duran güzel kadına sadece korktuğu için bakamayan bir adamı mı?

Evet , hani o salaklıklarım dışında , seni dünyadaki en mutlu kadın da yapabilirdim. Evet belki ikimizin de birbirine ihtiyacı vardı. Evet ikimiz de dünyaya aynı açıdan bakıyorduk -hoş tabi sen 2-3 level önde gidiyordun benden- ve "kendimizi yalnız hissetme" sebeplerimiz ikimiz için de aynıydı.

Ve tam bu noktada ben -yine- "kötü adamların üzdüğü kadınların dert ortağı" pozisyonuna geldim.. Ne yapıcaktım ki , gitme derken bunları söyleyip? Sen söyle bence..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder