26 Temmuz 2010

E nedir yani?

Ehöm , bak gördün mü 2 gündür burda sana bişey yazmıyorum. 2 gün geçirdik seninle.. Haliyle buraya yazıcağıma kafama yazdım bi sürü şey.

Cumartesi gecesi "ilk" eve dönüşümde bitirmiştim ve çıkarmıştım aslında seni hayatımdan. Sonra Dolmabahçeye geldiğimde "hayır , olmamalı" diyerek indim otobüsten ve geri döndüm. O kısa sürede ne değişti bilmiyorum , ama sana karşı olan duruşum ve "ne olmasını istediğim" kısmının değiştiğine eminim.

Evet şu saatten sonra seninle sevgili falan olamıycaz , en azından belli bir süre daha. İnan şu anda zaten emin değilim istediğime. Seninle sevgili olmam , senle "dost" olmamdan daha iyi olmıycak benim için. Hatta bakıcak olursak , "kötü" bile olabilir ; yanındaki salak halimi göz önüne alırsak özellikle :)

Tekrar merhaba fatma..
Tekrar teşekkürler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder