09 Ağustos 2010

Merhaba , yeniden..

Karar vereli 5 saat falan oluyor , o süre zarfında şüphe duyup geri çekmediğime göre kararımı , doğru zaman gelmiş demek..

Merhaba

Burda yazılanlar , senleyken veya değilken , senle ilgili düşündüklerimin kelime haline gelebilmiş olan kısmı. Bazıları da tamamen benle alakalı ama içinde sen olan "düş"ler.

Bu yazıyı çok uzatmıycam , zaten yeterince zırvaladım aşağı taraflarda , görüceksin. Sayfanın en altından okumaya başlamanı tavsiye ederim ama , daha eğlenceli oluyor :)

Sadece , neden bi anda göndermeye karar verdiğimi anlatıyım..

Ototbüsteydim okula gidiyodum , malum sınavlar falan.. The horrors - Sea within a sea çalıyordu kulağımda (çok severim , hatta dur bak burdan dinle : http://www.muzu.tv/thehorrors/sea-within-a-sea-music-video/187965?country=tr ) Neyse işte , o an "sana bu şarkıyı ilk kez dinletsem nasıl hissederdim acaba?" şeklinde düşünüyodum kafamda , sonra gözümü açtığımda karşımdaki kızın bana bakışını gördüm.. Sanırım çok salak bi surat ifadesiydi.. O an gayet mutluydum ama , normaldir o salaklık.. O hissin gerçeğini yaşamam için yapabileceğim , kendi elimde olan , şu an hemen yapabileceğim tek şey , sana bu yazıları okutmak..

Tekrar merhaba , hoşgeldin :)

1 yorum:

  1. umarım duygularını açtığın şanslı bayanda buna karşılık verir..yazılanların hemen hemen hepsini keyifle okudum ve imrendim ..

    sevgili fatma umarım seninde duyguların olumlu yönde olur blogun takipçileri olarak merakla bekliyoruz :) iyi okumalar..

    YanıtlaSil