07 Ağustos 2010

Mavi Elbise

"Bu satırları okuduğuna göre , sana site adresini vericek cesareti ve gerekliliği hissetmişim."

Yok o kadar bayık şeyler yazmıyorum buraya farketmişsindir , yine öyle şeyler yapmıycam merak etme. Sadece ; son 2-3 gündür -istememe rağmen- çok fazla düşünemiyorum seni. Hem sıcaklardan , hem sınavların yaklaşmasından hem de haftasonu eğlencesi falan derken , refleks olarak beynim seni ikinci plana atmaya çalışıyor olabilir.

Ama yok yani ben istemiyorum bunu.. Hani henüz acı falan vermediğin için belki , bi de harbi güzel hatunsun ; manzara güzelleşiyor seni koyduğum sahnelerde.. O yüzden gitme şimdilik ikinci plana falan. Alıştırmak istemiyorum çünkü ordaki bir Fatma imajına kendimi. Daha önce yapmıştım böyle bir hata ve o "diğer" imaj baya zarar vermişti , bana ve kadın ilişkilerime. Zaten şu anda bunu okuyosan , en baş sebebi de bu olmuştur : sana ulaşamamaya/bu yazdıklarımdan haberdar olmamana kendimi alıştırmamak için. (yani evet biraz da ucundan "hadi artık benim ol" kısmı da var tabi)

Neyse diyeceğim o ki ; hala isteniyorsun , ki tanıştığımızdan beri 1 aydan fazla süre geçti , ve hala çok güzelsin. Bi de , o mavi elbisenle gel bana..

1 yorum: