04 Ağustos 2010

Ben de seni!

Şu anda ciddi şekilde "acı çekiyorum". İçim burkuldu resmen..

2 kere üst üste ve durduk yere , "ben seni özledim" duymak senden , böyle hissettirmemeli.. Aç karnına yemeye başladığım fred çakmaktaş sandivüçüm geri çıkacak neredeyse.. Çıkardığım ses efektini zaten tanımlayamadım.. Ben ne kadar geri çekmeye çalışırsam çalışıyım , bu kadar dolu iken her hareketinden bişey kapmaya devam edicem , orası kesin. Halimden şikayet ediyorum sanma , sonuçta bu hisleri yaşamayalı baya bir süre geçti , hissettiğim kadınlar da hep güzel kadınlardı. O yüzden sayfanın başında sana "teşekkür" ettim , o yüzden de hala ediyorum.

Aslında o "seni özledim"lere cevap olarak , seni aslında ne kadar özlediğimi anlatmak için burayı göndersem mi diye düşünmüyor da değilim. Ama şunu bil ki , ben de seni özledim.. baya bi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder