02 Ağustos 2010

İstem Dışı

Buraya bu kadar şey yazmış olmama rağmen , sana hala rahat rahat açılamıyor ve yakın zamanda da açılamıycak olmamın arkasındaki sebebi biraz önce eceyle konuşurken farkettim :

Sana , seni nasıl daha iyi hissettirebilirim göstermeme izin vermedin.

Evet belki seni anladığımın farkındasın , yanımdayken "kendin gibi" olmanın takdir gördüğünü hissediyosun ve bana yönelik hareketlerinin pozitif geri dönüşünü anında alıyorsun ; bunlar bi derece benle geçirdiğin vakti iyileştiren şeyler.. Kendi adıma -her ne kadar bu kadar fazla duyguyu belli oranda bastırsam da - sana karşı tamamen samimi olduğumu düşünüyorum. Ama gel gör ki , "ben" olarak , %100 kendi imalim bir "iyi his" yaşattıramadım sana.. (Yaşattırmadın tabi fırsat mı verdin! :) )

Eski sevgililerime , eski sevgili adaylarıma falan yaptıklarımı anlatmıycam elbet burda.. Veya "plan" falan yapıp onları da uygulamıycam elbet.. Ama evet , seni kendi kendine hissettiğinden çok daha fazla "iyi" hissettirmek istiyorum. Sen benim için , istem dışı yapıyosun bunu çünkü..

2 yorum:

  1. bu ne aşktır yahu hayran kalmamak ne mümkün.. ne güzel bişey yapıosun .. ve sanırım fatma'nın bundan haberi yok..çok şaşırırdı heralde bu blogu görse,sırf ona ithafen yazılmış bir blog.. :))

    YanıtlaSil
  2. "fatma"nın ne blogdan , ne de bu düşüncelerimden haberi yok.. henüz :) kafamda bişeyler var elbet , ama zamanı da var hepsinin :)

    YanıtlaSil